Totul despre furnizorii din Pago: cum conectezi un furnizor
Lumea Pago

Totul despre furnizorii din Pago: cum conectezi un furnizor

Pago septembrie 20, 2021octombrie 8th, 2021

Știai că în Pago poți plăti facturi la peste 380 de furnizori locali și naționali, fie că este vorba de o factură de energie electrică, gaze naturale, internet, TV, mobil, apă, salubrizare sau chiar întreținere? Facturile se preiau automat în aplicație după ce sunt emise, primești notificări când se apropie de scadențe și poți să le plătești în câteva secunde, fiecare separat sau toate cu o confirmare.

Vrei să afli cum poți face asta, rapid și sigur, în fiecare lună? Primul pas este să-ți conectezi în Pago furnizorii de la care primești facturi.

Tocmai ce mi-am instalat aplicația. Cum îmi conectez primul furnizor în Pago?

Pentru a vedea și plăti ușor în Pago facturile de la furnizorul tău este necesar să ai un cont creat pe site-ul acestuia și să conectezi acel cont în Pago.

Imediat după ce creezi un cont în aplicație, vei vedea în ecranul principal butonul ”Adaugă un furnizor”. Vei face acest pas o singură dată, pentru fiecare furnizor în parte, astfel:

Pasul 1 → Apeși pe butonul ”Adaugă un furnizor”
Pasul 2 → Scrii denumirea furnizorului dorit
Pasul 3 → Alegi modalitatea de plată selectând ”Scanează codul de bare” sau ”Sincronizează contul online”. Alegând sincronizarea contului online vei primi automat facturile în Pago, lună de lună. Așa te vom notifica și când o factură nouă este emisă de către furnizor sau când una emisă deja se apropie de scadență.
Pasul 4 → Introduci informațiile necesare pentru conectarea furnizorului în ecranul ”Conectează furnizorul”. Informațiile necesare conectării pot fi: emailul cu care ți-ai creat contul la furnizor, codul client de pe factură, telefonul mobil asociat contului, nume utilizator și parola. Important! Informațiile necesare în acest pas sunt cele pe care le folosești pentru a accesa contul tău online de pe site-ul furnizorului.
Pasul 5 → Apeși pe ”Conectează contul” și gata! Acum preluăm automat istoricul și facturile tale în doar câteva secunde, iar apoi se vor actualiza automat de fiecare dată când deschizi aplicația, fără să mai fie nevoie de alte conectări, parole sau bătăi de cap.

Dacă ai deja un furnizor conectat în Pago, îi poți adăuga și pe ceilalți intrând în ecranul Furnizori și reluând pașii de mai sus, începând cu Pasul 1. Ne poți scrie pe Live Chat în aplicație dacă ai nevoie de ajutor cu conectarea furnizorilor tăi în Pago.

Nu am încă un cont online la furnizor. Cum îmi creez unul?

Când ai ajuns la Pasul 4 de mai sus în ecranul ”Conectează furnizorul”, apasă pe ”Creează unul acum” și vei fi redirecționat instant pe site-ul furnizorului pentru a-ți crea contul acolo. Dacă ai un telefon cu sistem de operare Android, pentru furnizorii Enel și E.ON îți poți crea contul direct din Pago.

Avantajele sincronizării contului meu online în Pago:

  • primești notificări la emiterea facturii și înainte de scadență, astfel ca tu să nu uiți de facturi
  • ai acces la istoricul tuturor facturilor și plăților de pe contul tău de la furnizor. Preluăm automat de pe platformele furnizorilor facturile nou emise și plățile făcute folosind chiar și alte metode decât Pago, lună de lună.
  • plătești toate facturile în același timp, cu o singură confirmare
  • câștigi Puncte Pago la conectarea furnizorilor și plata facturii înainte de scadență. Poți folosi Punctele Pago pentru a achita, parțial sau total, facturilor tale următoare.

Care este diferența dintre scanarea codului de bare al facturii și sincronizarea contului online?

Nu ai un cont online la furnizor? Nu e nimic. Poți plăti facturile și prin scanarea codului de bare. Scanarea funcționează și dacă ai factura în format digital. Nu trebuie neapărat ca aceasta să fie printată.

Totuși, îți recomandăm sincronizarea furnizorilor tăi în Pago din următoarele motive:

  • facturile scanate nu sunt sincronizate cu contul furnizorului
  • dacă plătești factura în afara aplicației, pe site-ul furnizorului sau prin alte modalități, aceasta nu va fi actualizată și în aplicație – în acest caz poți să marchezi și în Pago factura ca fiind plătită, apăsând pe ea in lista de facturi din aplicație
  • dacă ai o factură nouă, aceasta nu va apărea în lista facturilor tale automat
  • nu primești notificări la emiterea unei facturi noi

Nu pot alege să-mi sincronizez în Pago contul meu de furnizor. De ce?

Nu toți furnizorii au disponibilă opțiunea de accesare a unui cont online de unde să preluăm facturile. Aceștia sunt de obicei furnizori mai noi sau locali care deocamdată nu au investit într-o astfel de platformă. Vestea bună este că tot mai mulți dintre ei au înțeles beneficiile digitalizării și au în plan sau lucrează deja la astfel de platforme. Pentru furnizorii care au platformă online, dar nu ai posibilitatea de sincronizare a contului online, cel mai probabil lucrăm deja la integrarea lor în Pago. Ar trebui sa fie disponibilă sincronizarea online a acestora cât mai curând.

Am uitat detaliile contului de furnizor. Cum pot face sincronizarea online?

Dacă ai uitat informațiile necesare pentru sincronizarea contului tău de furnizor (nume utilizator, email, cod client sau parolă), apasă în ecranul ”Conectează furnizorul” pe butonul ”Am uitat detaliile contului”. Apoi urmează pașii de resetare de pe site-ul furnizorului. Revino la Pasul 4 de mai sus și completează detaliile contului cu noile informații.

Pot să conectez în Pago furnizori sau conturi care nu sunt pe numele meu?

Avem mulți utilizatori care folosesc aplicația pentru administrarea și plata facturilor pentru mai multe locuri de consum, fie că este vorba despre locații închiriate, birou, casa bunicilor, a părinților, casa de vacanță sau orice alte locații pentru care dorești să plătești facturile. Conectarea funcționează la fel, iar detaliile necesare pentru procesarea corectă a plăților le primim direct de la furnizorii conectați de tine.
Mai mult, poți să salvezi în aplicație mai multe carduri și apoi să îl alegi pe cel potrivit pentru fiecare factură, în momentul plății din Pago.

Nu găsesc furnizorul meu în lista de furnizori din aplicație sau de pe site-ul Pago. Cum îl pot adăuga?

Dacă ai un abonament Premium sau Nelimitat poți să adaugi chiar tu orice furnizor care a dezvoltat o platformă online pentru accesarea facturilor sau de la care primești facturi cu cod de bare. Dacă furnizorul tău nu este deja printre cei peste 380 existenți din aplicație, ai posibilitatea să ne soliciți adăugarea lui în secțiunea Facturi → Furnizori, apăsând pe ”Adaugă un furnizor”.

Avem nevoie doar de o poză cu o factură recentă cu cod de bare și vom adăuga furnizorul în aplicație în câteva zile. Dacă ai nelămuriri sau vrei să știi când va apărea un furnizor în aplicație, ne poți contacta pe Live Chat în aplicație.

Și încă ceva: ne poți scrie oricând pe Live Chat dacă întâmpini probleme la conectarea contului tău de furnizor sau dorești să afli mai multe despre plățile tale.

Alte articole care te-ar putea interesa
Lumea Pago

Totul despre asigurările de călătorie din Pago

Ai așteptat mult prima vacanță anul acesta și abia aștepți să pleci. Totuși, întotdeauna poate avea loc un eveniment neprevăzut și mai ales neplăcut, care îți poate strica vacanța. O…

Pago
iulie 20, 2021
Lumea Pago

Totul despre reîncărcarea cartelei prin Pago

Cu Pago este rapid și ușor să reîncarci o cartelă prepay. Îți poți reîncărca nelimitat și fără comisioane cartela Orange, Vodafone, Telekom sau Digi. Durează câteva secunde și creditul se…

Pago
iunie 16, 2021
Lumea Pago

Fapte bune prin Pago. Cum donezi simplu, recurent și fără comisioane

Prin Pago poți susține rapid, sigur și fără comisioane mai multe cauze locale. De la lansarea în aplicație a acestei funcționalități în octombrie 2019, aproape 100.000 euro oferiți de utilizatorii…

Pago
iunie 8, 2021

Leave a Reply