O nouă identitate vizuală care reprezintă evoluția Pago
Altele

O nouă identitate vizuală care reprezintă evoluția Pago

Pago septembrie 4, 2020februarie 11th, 2021

În 2017, când am lansat Pago și primul său logo, aplicația avea doar o fracțiune din funcționalitățile actuale și se concentra în principal pe facturile de utilități emise de cei 40 de furnizori disponibili inițial la lansare. De atunci, numărul furnizorilor a crescut la peste 340, reprezentând peste 95% din companiile de utilități din România, am adăugat noi tipuri de plăți precum reîncărcări de credit pe mobil, asigurări, impozite, donații și în prezent lucrăm pentru a adăuga opțiunea de transfer instant de bani, de pe orice card pe orice card.

Am simțit de ceva timp că logo-ul nostru are nevoie de o reîmprospătare, care ar trebui să ilustreze cine suntem acum, atât Pago – aplicația dar și echipa – 25 de angajați și colaboratori în România și în străinătate. Logo-ul cu care ne-am obișnuit atât de mult reprezenta ideea unei case și principalele facturi de utilități care trebuie plătite în fiecare lună, dar Pago reprezintă azi mai mult decât atât. Viziunea noastră este să ajutăm utilizatorii să își petreacă timpul făcând ceea ce contează cu adevărat și, ca urmare, designul aplicației ilustrează această viziune: simplu, ușor de utilizat, sigur și fiabil.

O NOUĂ IDENTITATE VIZUALĂ

Noul logo reprezintă evoluția Pago, atât ca aplicație mobilă, cât și privind misiunea și echipa sa.

Am vrut să creăm un limbaj vizual care să unească întreaga experiență Pago, de la aplicație la site-ul web, la social media și la modul în care comunicăm cu utilizatorii noștri.

Un limbaj vizual nou, modern și atemporal, care creează spațiu pentru evoluția produsului, care se adaptează la noile nevoi și se aliniază la așteptările utilizatorilor Pago.

PROCESUL

Pago a evoluat foarte mult de când a fost lansat în 2017. Cu peste 190.000 de utilizatori activi lunar, Pago și-a respectat promisiunea de a ușura viața oamenilor prin extinderea listei furnizorilor de servicii și prin adăugarea de noi tipuri de plăți, cum ar fi reîncărcările de credit pe mobil, asigurări, taxe, impozite, donații și altele.

Știam de la început că dorim un font personalizat, deoarece acesta adaugă ceva unic unui brand și este un atu puternic care poate ajuta Pago să iasă în evidență.

Mai mult decât designul grafic, tipografia este o expresie a tehnologiei, preciziei și ordinii bune. Tipografia nu mai este preocupată de satisfacerea cerințelor înalte și dificile ale artei, ci de satisfacerea, formală și funcțională, a cerințelor zilnice ale unei meserii.

Emil Ruder

Având în vedere acest lucru, am pornit în căutarea fontului perfect:

Odată ce am identificat detaliile ca unghiuri, gradul de inclinare al literelor și proporțiile, prin echilibrarea ideii de jucăuș, prietenie și profesionalism, am continuat să repetăm și să căutăm stiluri de litere.

După mai mult de 100 de iterații am găsit ceea ce căutam.

CULORI

Chiar dacă privim în viitor, am păstrat câteva elemente din sigla anterioară, cum ar fi gradientul, care este un memento că am dezvoltat aplicația pentru a face viața oamenilor mai ușoară și pentru a le oferi libertate și timp economisit, care să poată fi investit în lucrurile care contează cu adevărat.

CE URMEAZĂ

Până la sfârșitul acestui an vom aduce îmbunătățiri importante designului aplicației, vom dezvolta funcționalități noi și le vom îmbunătăți pe cele existente.

Pago va continua să evolueze, să se schimbe vizual și să adauge noi servicii. Credem că noul logo permite acest lucru, cu o extindere față de focusul inițial pe plățile de facturi. În următoarele câteva luni, vom aduce alte modificări de design aliniate cu noua direcție: pe site, pe paginile de social media și în materialele folosite pentru promovarea aplicației.

Suntem tot noi, dar mai consecvenți și, sperăm, cu un logo plăcut vizual și mai ușor de recunoscut.

Alte articole care te-ar putea interesa
Lumea Pago

Fapte bune prin Pago. Cum donezi simplu, recurent și necomisionat

Prin Pago poți susține rapid, sigur și fără comisioane mai multe cauze locale. De la lansarea în aplicație a acestei funcționalități în octombrie 2019, aproape 100.000 euro oferiți de utilizatorii…

Pago
iunie 8, 2021
Lumea Pago

Actualizarea aplicației sau cum să folosești cea mai nouă versiune Pago

Dacă te-ai întrebat vreodată cu ce te ajută să actualizezi aplicația Pago, află din acest articol de ce este important să folosești cea mai nouă versiune Pago și cum poți…

Pago
mai 19, 2021
Lumea Pago

Totul despre furnizorii din Pago. Peste 365 de furnizori la un click distanță

Prin Pago poți să-ți plătești toate facturile de utilități, rapid și sigur, direct de pe telefon! Cu ajutorul vostru și al partenerilor Banca Transilvania și Visa, am reușit să integrăm…

Pago
aprilie 28, 2021
Lumea Pago

Totul despre furnizorii din Pago: tipuri de furnizori

În Pago găsești peste 365 de furnizori locali și naționali. De la lansare până în prezent s-au făcut cu Pago peste 5.8 milioane plăți către aceștia, în valoare de peste…

Pago
mai 6, 2021