Ai primit vreodată notificare că ești pe cale să fii deconectat de la furnizorul tău de energie? Cu Pago nu mai ai această problemă! Odată emisă, vei primi notificare în aplicație și o poți plăti rapid cu un singur click.
Cum plătesc factura la e.on?
Cu Pago, ai prima integrare directă, unde nici nu ai nevoie de cont pe platforma furnizorului. Sincronizează furnizorul și lunar vei primi factura în format PDF direct în aplicația noastră.
Conectează contul e.on în Pago
- Apeși pe butonul „Adaugă un furnizor”
- Caută e.on
- Alege „Sincronizează contul online”
- Completează codul de client și de încasare și conectează contul!
Nu știu care sunt codurile mele de client și încasare.
Le găsești în partea dreaptă a facturii, pe chenarul roșu „Date necesare plății”.
Plătește factura
După ce conectezi contul furnizorului e.on în contul tău Pago, toate facturile tale vor ajunge automat în aplicație. Vei primi notificare când este emisă și înainte de data scadentă, astfel încât să ai control asupra cheltuielilor tale.
Folosind Pago pentru plățile tale la e.on, nu numai că îți simplifici procesul de plată, dar te bucuri și de o experiență mai transparentă, având mereu acces la istoricul de plăți. De asemenea, cu notificările noastre, nu vei mai rata o factură sau un termen limită.
Ce îți aduce sincronizarea e.on cu Pago?
- facturile tale apar în aplicație odată ce au fost emise de furnizor, în format PDF
- primești notificare când se apropie scadență
- plătești în doar câteva secunde
- ai acces la întreg istoricul de plăți, nu doar la cele realizate prin Pago.